Rayonmanager binnenvaart

ODV Maritiem is één van de belangrijkste spelers in de flexibele maritieme arbeidsmarkt. ODV Maritiem is actief in het bedienen van bruggen en sluizen, in de bemanning van veren en nautisch beheer. Het opdrachtgeverbestand bestaat uit een groot aantal rederijen en (semi-) overheidsorganisaties die ODV Maritiem inschakelen om structurele en tijdelijke personeelstekorten op te vangen. ODV Maritiem heeft dus dé contacten om voor jou een passende werkomgeving te vinden.

Beschrijving

Ben jij op zoek naar een nieuwe job waarbij plezier en ambitie hand in hand gaan? Vanwege de snelle groei van ons bedrijf zijn wij voor onze afdeling Binnenvaart in Zwijndrecht op zoek naar een nieuwe rayonmanager! Het maken van de perfecte match tussen vraag en aanbod van de hoeveelheid werk is jouw dagelijkse uitdaging. Je stemt de vraag van de klant af op de beschikbare Nautische kandidaten en maakt afspraken met beide partijen. De rayonmanager beoordeelt op specifieke kwalificaties van de Nautisch kandidaat zoals opleidingsniveau, werkervaring, flexibiliteit en mogelijke wensen. Als Rayonmanager zorg je er voor dat medewerkers effectief en efficiënt uren maken en vraag en aanbod uitstekend op elkaar afgestemd zijn. Je dient zowel een teamspeler te zijn, als zelfstandig te kunnen werken!

Jouw uitdagingen zijn o.a.

  • Het instrueren en begeleiden van onze medewerkers.
  • Het onderhouden van goede contacten met klanten.
  • Het maken en beheren van de gehele projectplanning.
  • Het oplossen van problemen in de projectplanning, vaak in een korte tijd!
  • Je bent altijd op zoek naar de meest economische oplossingen in de projectplanning.
  • Het vinden van de juiste oplossing bij vraagstukken van zowel de klant als de medewerker.
  • Je beantwoordt vragen van medewerkers en opdrachtgevers op het gebied van roosters en wijzigingen en verwerkt nieuwe gegevens en wijzigingen in geautomatiseerde systemen.
  • Het adviseren van de directie bij afwijkingen en kansen in de markt.
  • Het zorg dragen voor de werving en selectie van nieuwe medewerkers.
  • Het informeren van medewerkers over personeelsregelingen, procedures, arbeidsvoorwaarden en CAO aangelegenheden.
  • Het adviseren van medewerkers in algemene zin m.b.t. opleidingen, projecten en werkzaamheden.
  • Het intern communiceren van vraagstukken en roosters.
  • Het uitvoeren van periodieke bereikbaarheidsdiensten buiten kantooruren.

Onze ideale kandidaat

  • Is besluitvaardig en durft verantwoordelijkheid te nemen. Beschikt over uitstekende communicatieve- en commerciële vaardigheden. Is analytisch scherp en is in staat om goed te plannen en te organiseren.
  • Beschikt over overtuigingskracht en heeft een open houding.
  • Kan een goede samenwerkingsrelatie opbouwen met collega's.
  • Is stressbestendig, coöperatief en in staat tot improvisatie.
  • Beschikt over goede mondelinge en schriftelijke vaardigheden in zowel het Pools, Nederlands, Engels en Duits.
  • Heeft kennis van algemene CAO aangelegenheden.
  • Beschikt over enige nautische kennis.
  • Is op de hoogte van de relevante regelgeving omtrent de arbeidstijdenwet.
  • Heeft minimaal MBO+ niveau.

Wij bieden

  • Een plezierig salaris.
  • Reiskostenvergoeding en een goede pensioenregeling.
  • 25 Vakantiedagen om even lekker los te komen van je werk.
  • Een geweldige werkplek en goede werksfeer met leuke informele collega's. Naast hard werken moet er ook gelachen worden.
Ben jij op zoek naar een dynamische baan bij een organisatie die continu in beweging is? Voor vragen over deze vacature kun je contact opnemen met Jurriën Hoogendoorn, 088-6191234.

Details

  • Regio
    • Nederland
  • Dienstverband
    • Fulltime
  • Contactpersoon
    • Afdeling Personeelszaken
  • Emailadres
  • Telefoon
    • 088-6191234