Medewerker Financiële administratie

ODV Maritiem is één van de belangrijkste spelers in de flexibele maritieme arbeidsmarkt. ODV Maritiem is actief in het bedienen van bruggen en sluizen, in de bemanning van veren en nautisch beheer. Het opdrachtgeverbestand bestaat uit een groot aantal rederijen en (semi-) overheidsorganisaties die ODV Maritiem inschakelen om structurele en tijdelijke personeelstekorten op te vangen. ODV Maritiem heeft dus dé contacten om voor jou een passende werkomgeving te vinden.

Beschrijving

Omschrijving

Je begint de dag met energie en pakt een verse kop koffie. Je collega’s komen binnen en je begint aan je werk. Hierbij werk je samen om klanten,

medewerkers en leveranciers te voorzien van informatie en werken naar een top

financiële en salarisadministratie. Betalingen gedaan, loonjournaalpost geboekt

en cijfers gemaakt voor het management. Leveranciers gebeld maar ook een klant

gesproken over zijn factuur. Het is vrijdag dus patat met de lunch (of salade), nog even knallen en de vrijdagmiddag borrel kan beginnen na een week topprestatie geleverd.

 

ODV is een organisatie die constant in beweging is waarin wij samen voor een topprestatie gaan. Voor onze afdeling financiële- en salarisadministratie

zoeken wij versterking op het gebied van financiële en salarisadministratie. Je

komt te werken op een afdeling die momenteel bestaat uit 7 collega’s waarbij

wij als organisatie groeien. Dit team zorgt voor een goede financiële en

salarisadministratie. Hierbij ben jij onderdeel van het geheel waardoor je

diversiteit hebt qua werkzaamheden ondanks dat je je eigen vaste taken hebt.

Een uitdaging ligt er met veel kansen in een gezellige omgeving!





De werkzaamheden bedragen onder andere:

  • Uitvoeren en verwerken van administratieve processen;
  • Beheren crediteurenadministratie;
  • Kas en bankadministratie;
  • Termijnrapportages afhandelen;
  • Houdt financiële administraties bij (inkoop, verkoop, aanmaningen,grootboek);
  • Past grootboekrekeningen aan en controleert deze;
  • Geeft gegevens door aan bijvoorbeeld uitvoeringsinstellingen en de belastingdienst;
  • Beantwoordt de telefoon, verstuurt faxen en maakt fotokopieën;

Jij bezit:

  • Nauwkeurig en geconcentreerd kunnen werken;
  • In een hoog tempo gegevens kunnen invoeren;
  • Kennis van financiële administratie, wetten en regelgeving, sociale verzekeringen en belastingen;
  • Ervaring met het voeren van (complexe) administratie;
  • Goede mondelinge en schriftelijke uitdrukkingsvaardigheid;
  • Kennis en ervaring met automatiseringsprocessen /-systemen;
  • MBO+ werk en denk niveau, aangevuld met vakdiploma’s. 

Als jij bovenstaand meebrengt, staat daar natuurlijk wat tegenover:

Je komt te werken in een jong en gemotiveerd team;

Flexibiliteit, het aantal uren zijn bespreekbaar;

Een uitstekend salaris afhankelijk van de ervaring die je meebrengt;

Werken in een van de leukste gebouwen van Zwijndrecht, ons nieuwe kantoor wordt op dit moment gebouwd;

Vers fruit elke week opnieuw, maar ook elke vrijdag patat;

Ruimte voor eigen initiatief. Denk jij dat iets effectiever kan? We horen het graag!

Regelmatig bedrijfsuitjes en borrels. Niet verplicht, wel heel erg gezellig.

 

 

Herken jij jezelf in bovenstaand en ben je nieuwsgierig? Neem contact op! Stuur je CV

& motivatie naar werving@odvmaritiem.com 

Details

  • Regio
    • Zuid-Holland
  • Dienstverband
    • Fulltime/parttime
  • Contactpersoon
    • Afdeling Personeelszaken
  • Emailadres
  • Telefoon
    • 088-6191234
Medewerker Financiële administratie

Alternatieve vacatures